Aktifkan diri anda bersama Safi Shayla-Pakar Rambut Wanita Bertudung




"Aktifkan diri anda bersama Safi Shayla-Pakar Rambut Wanita Bertudung"

Aku sebagai wanita yang berhijab dan selalu terdedah dengan terik matahari,bukan mudah untuk aku.Masalah yang sering terjadi dekat aku : Kulit kepala gatal,kelemumur yang agak kronik aku rasa,mana tidaknya,kalau garu tu,kelemumur yang jatuh macam salji,bukan tu je,Bila terlalu lama bertudung dan berpanas,dah tentu la kulit kepala akan berpeluh kan?maka keluar lah bau kepam dan rambut jadi tidak bermaya.Kadang kadang tengah meniaga pun aku dok tahan tangan ni supaya tak menggaru.seksa tau.Nasib baik lah ada Safi Shayla yang sangat memahami wanita bertudung macam aku ni.

Khamis yang lepas aku berpeluang untuk turut sertai dalam majlis pelancaran Rangkaian produk penjagaan rambut Safi Shayla -Pakar Rambut Wanita Bertudung bertempat di District 21,101 Mall Putrajaya.






Menarik tentang SAFI SHAYLA


Kali ini Safi Shayla membawa formula terbaru yang mengandungi 2bahan terbaik untuk rambut iaitu


1001 manfaat  habbatus sauda
  • Membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala
  • Mencegah penghasilan bakteria
  • Dapat mengekalkan rambut yang sihat
  • Menghindari keguguran rambut
  • Membuat rambut lebih lembab dan bersinar

Micro Bamboo CharcoaL

  • Mengurangkan Rambut berminyak 
  • Menghilangkan toksin daripada kulit kepala
  • Memberikan sinar pada rambut
  • Mengeluarkan minyak dan kotoran
  • Menjadikan rambut lebih lebat
  • Mengawal bau rambut.


Rangkaian produk terbaru

Safi Shayla juga telah melancarkan rangkaian produk terbaru iaitu :





Syampu

a) Safi Shayla Syampu Segar dan Bermaya
  • Mengandungi Nano Lipid Enhancer
  • Membersihkan kulit kepala dengan lebih baik dan berkesan
  • Membuat rambut rasa segar dan lebih bermaya.

b) Safi Shayla Syampu Licin Terurus

  • Mengandungi Teknologi Perawatan Rambut Lembut
  • berfungsi meluruskan,melembutkan,melindungi dan mengurangkan rambut kerinting
  • Menjadikan rambut lebih mudah dijaga dan dimanja.

c) Safi Shayla Syampu Anti Kelemumur

  • Mengandungi Micro ZPT Complex
  • Dapat mengurangkan 99.9% kulat penyebabkan kelemumur denan sekali basuhan.

d) Safi Shayla Syampu Kawalan Rambut Gugur

  • Mengandungi Pro-Vitamin B5 dan protein gandum
  • berfungsi untuk mengukuhkan struktur rambut dan mengurangkan keguguran rambut.

e) Safi Shayla Syampu Hitam Menawan

  • Mengandungi Sheen lock
  • Berfungsi sebagai ejen pengunci Kilauan 
  • Membuat rambut hitam berkilat,sihat lembut dan mudah diurus

f)Safi Shayla Syampu Itch-kontrol

  • Mengandungi minyak argan dan Mentol
  • Berfungsi menyegarkan dan menghapuskan bau di kulit kepala
  • Membuatkan kulit kepala berasa sejuk dab segar.

g) Safi Shayla Syampu Kawalan Minyak

  • Mengandungi Citrus dan Mentol 
  • Berfungsi mengawal rambut berminyak 
  • Membersihkan liang liag romasecara mendalam
  • Memusnahkan minyak yang berlebihan
  • Mengholangkan kekotoran dan menyegarkan kulit kepala.

h) Safi Shayla Syampu Kawalan Rambut Rosak

  • Mengandungi Amino Complex
  • Berfungsi membantu dalam pemulihan rambut rosak 
  • Memelihara selaput Rambut
  • Memberikan kelembapan pada rambut.


ii ) 2 Variasi Safi Shayla Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab -100ml (Rm17.90)





Licin Terus dan Hitam Menawan Mist 2 dalam 1

Mengandungi

  •  Habbatus Sauda Organik
  • Perapi Asas Semulajadi
  • Pro-Vit 5

Berfungsi untuk : 
  • Membekalkan rambut dengan nutrisi
  • Anti bakteria
  • Perlindungan dari Matahari
  • Melembapkan 
  • Mengembalikan sinar
  • Menghindari Rambut Rosak
  • Rambut lebih lebat dan sihat


iii ) 2 variasi Safi Shayla Serum Rambut -50ml (RM17.90)





Mengandungi;
  • Minyak Organik habbatus Sauda /memberikan perlindungan UV,memberi nutrisi untuk rambut yang mengandungi anti-bakteria

  • Minyak Moroccan Argan Organik /Kaya dengan vitamin mineral dan anti-oxcida.Berfungsi menghasilkan rambut lebih lembut,mengurangkan kerosakkan rambut rapuh,meningkatkan keanjalan rambut,memulihkan kilauan rambut

  • Minyak Zaitun Asli/Menyegarkan kembali rambut kering

  • Minyak Vitamin E/Mengekalkan rambut kuat dan sihat,meneutralkan radikaldi rambut.


iv) 3 Variasi Safi Shayla Minyak Rambut -100 ml (RM11.90)





Mengandungi Habbatus Sauda dan Minyak Zaitun Asli


a) Safi Shayla Anti-Kekeringan

  • Mengandungi Vit E,A & C
  • Berfungsi menjadikan kulit kepala lebih sihat
  • Melindungi daripada sinaran Matahari

b) Safi Shayla Kawalan Rambut Gugur

  • Mengandungi Minyak Argan 
  • Berfungsi membantu Rambut kelihatan lebih bersinar 
  • Mengurangkan rambut rapuh

c) Safi Shayla Anti Kelelmumur

  • Mengandungi agen anti-kelemumur dan mentol
  • Berfungsi dalam mengurangkan kelemumur,kegatalan kulit kepala dan kulit kepala berminyak
  • Berbeza daripada 2 jenis minyak rambut diatas
  • Minyak Rambut anti-kelemumur perlu dipakai SEBELUM memcuci rambut.


Safi Shayla sesuai untuk semua golongan


Safi Shayla ni sangat sesuai untuk semua golongan wanita,terutama Mereka yang bekerjaya seperti pemain drum,pemain papan luncur,pengajar zumba dan wanita yang aktif kerana Safi Shayla ni dapat mengurangkan kegatalandan masalah kulit kepala berminyak sambil meninggalkan kesan haruman sepanjang hari.

Dapatkan Rangkaian Safi Shayla


Sesiapa yang ingin mendapatkan produk dari Safi Shayla ni,korang boleh beli di pasaraya yang berdekatan dengan rumah korang atau pasaraya besar,malah korang juga boleh membeli secara online laman web dalam talian.Untuk sebarang keterangan lanjut lawati laman sesawang Safi Shayla :


Safi Shayla Facebook : @safishayla
Safi Shayla Instagram : @safishayla
Safi Shayla Youtube : @safishayla

Share:

2 comments

  1. Akak dah guna produk ini,puas hati dengan produk ini. Sangat wangi dan melembutkan rambut bila digunakan semasa cucian rambut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanie pun pakai shampoo ni,yang colour pink purple tu,bau dia sedap sangat.

      Delete