"Biar matiku mencuba
demi bahagia
 biar sakit dilukai
dapatku rasa
biar nadiku terhenti 
demi ke syurga
biar selamannya mencari
cinta sejati
Sejati..."

Eh macam best je lagu apa ni,tergendala keja hakak sekejap..skip MS,terus tekan kat youtube,owh lagu faizal tahir rupanya,terlayan mtv sejati sekejap.start perempuan poyo tu soh pelayan tu halau 'lelaki tin' hati aku dah mula sayu,keselurahan mv ni membuatkan hakak sentap,sebak mengalir airmata dibuatnya,terasa kecilnya aku hinanya aku selama ni,jauh bersih hati tukang kutip tin ni dari hakak...seyes 4,5 kali aku ulang video ni,dan 4,5 kali jugak la airmata aku keluar...nak tau sebab apa air mata hakak mengalir,meh layan video kat bawah ni.






Kau selalu ada 
Ku tenggelam dengan dunia 
Kau tetap sempurna 
Ku tak sedar waktu beredar
Andai dipisah Engkau dari aku 
Gelap gelita musnah semua (musnah semua)

Biar matiku mencuba
Demi bahagia
Biar sakit dilukai
Dapatku rasa
Biar nadiku terhenti
Demi ke syurga
Biar selamanya mencari Cinta sejati 
Sejati

Kau selalu ada 
Kau tak pernah hilang percaya 
Kau tetap sahaja 
Kau cahaya dalam gelita 
Andai dipisah Engkau dari aku 
Gelap gelita musnah semua   

Biar matiku 
mencuba Demi bahagia 
Biar sakit dilukai 
Dapatku rasa 
Biar nadiku terhenti 
Demi ke syurga 
Biar selamanya mencari 
Cinta sejati 
Sejati 

 Sedar 
Sedar aku Kau yang satu 
Tunjuk 
Tunjukkanku jalan kepadaMu 
DiriMu yang satu 

 Biar matiku mencuba 
Demi bahagia 
Biar sakit dilukai 
Dapatku rasa 
Biar nadiku terhenti 
Demi ke syurga 
Biar selamanya mencari 
Cinta sejati Sejati 
Sejati 

 Hanya Kau satu cinta sejati Kau selalu ada

P/s : dari dulu sampai sekarang,hakak suka mv dari faizal tahir ni,terutama sekali lirik2 lagu dia,banyak kebaikan dan teguran untuk kita yang selalu terleka dan alpa dgn duniawi ni...always support faizal tahir.

Share:

0 comments