PICC BUFFET RAMADHAN

Rabu lepas kami dari kbba9 terima jemputan dari picc untuk promotion buffet ramadhan.Acara yang bermula jam 3 petang tu di mulakan dengan bacaan doa dan kata kata aluan.Buffet Ramadhan kali ini menghidangkan masakan dari serata malaysia dari negeri cik mek molek sampai la ke sebelah utara.bukan tu je,tempura dan kambing golek pun ada,jom kita layan gambar dulu..

Kebab dia memang sedapp..kalau tambah mayonis lagi sedap.

Sebahagian menu masakan dari utara

Air Asam 

 bermacam jenis Ikan panggang dan Ayam panggang

Kambing Golek,Memang kena Q la jawabnya

Masakan Pantai Timur

Air Batu Campur pun ada tau

Tempura,Yummy


Sup

Pecal dan tauhu sumbat pun ada tau.

Kerabu Sotong,My Fav.

Telo Asin pun ada




Kuih Tradisional pun ada

Air longan

Pemanis mulut



Lala Bakar

Picc menampilkan 7 chef yang berpengalaman.Dari bidang Masakan yang berbeza,so tak hairan la makanan yang disajikan enak enak belaka..





Artis jemputan pun ada tau,artis yang aku minat dari kecik sampai la ke besar,iaitu Zamani Slam,Dan Ustaz yang sering disebut sebut oleh kalangan muda mudi sekarang.Ustaz Don meh layan gambar aku berselpie jap hehe

Muka aku pucat giler,nebes selpie an Zamani ko.

Keciknya Ustaz Don Daniyal ni.

Buat korang yang nak merasai sendiri kelazatan dan keenakkan makanan yang di hidangkan mcam gambar dekat atas,sila lah baca serba sedikit detail kat bawah ni.

Buffet Ramadhan
8 Jun - 3 Julai 2016
6.30 PM - 10.30 PM
RM 98.00 nett (Dewasa)
RM49.00 nett(kanak2)
Untuk Tempahan :
03-8887 6000
atau layari 

Share:

3 comments

  1. Replies
    1. tu la,terbayang bayang lagi ni hehe

      Delete
  2. makanan lg ???? aduhhh....jap gi blek kang bukak pose nanti nak beli mkanan byk2 laa cmniii

    ReplyDelete