Jom terjah




Kebosanan hari ni,tak tau nak buat apa,nak keluar widad sekolah..nak main basikal jalan basah,pagi tadi hujan membasahi sungai besar dengan selebat lebat hujan.
So aku bukak lappy,sambil terjah blog kawan kawan,sambil baca,tinggalkan komen seketul dua..macam-macam aku jumpa,belajar,dan tak kurang jugak yang membuatkan perut aku berdangdut bila tengok entri dorang pasal makanan..haish macam mana nak kurus ni...tak tahan godaan betul.
Ok la,nak sambung menerjah lagi,sementara nak tunggu jam 12.30,nak amik anak dara ai..

Antara blog yang sempat aku terjah,dan yang pastinya membuatkan korang teruja membaca entri mereka mereka yang otai ni :




Share:

1 comments

  1. ada nama kita.... hihi.. terjah sini balik

    ReplyDelete