Tournament Bowling Bersama K.Rogers Butter Cookies



Tournament Bowling kbba 9 berlangsung di Ampang superbowl Bangi Gateway semalam..wow macam tak caye je,aku boleh join main bowling,kaki bangku kot.
Aku gerak dari Tg.malim dengan Iwan,sampai Bangi Gateway dalam 8.30 malam macam tu,pergh..memang meriah giler..dah macam tempat kitarang je malam tu riuhnya..jom layan gambar yang sempat aku snap malam tadi.

Diva kbba9 Rajiee

Eh,abam Hoq tengah buat pe tu sebenarnya?hahaha

cookies dari K.Rogers ni memang sedap.

Aku dan adik aku Iwan driver sementara aku haha

Pusingan kedua


Main bowling sambil makan cookies,terus bersemangat nak main.

Acara tamat dalam jam 11.30> macam tu,terima kasih tidak terhingga buat K.Roger's Butter Cookies kerana sudi menaja serta menghidangkan cookies yang sangat sedap sepanjang acara berlangsung,siap boleh tapau bwak balik lagi,dan tak lupa hadiah buat pemenang  juga.

Harap lepas ni aku boleh dan dapat join program kbba9 lagi,jarak jauh bukan halangan buat aku.sebab aku memang giler bab ukur jalan ni hehe.Eh lupa pulak,tahniah kepada semua pemenang malam tadi,Kak mas,Bonda,Ayu,Razi dan jean.Insyallah umur panjang kita jumpa lagi.



Share:

7 comments

  1. memang seronok mlm tu.. semua enjoy main boling sambil makan cookies!

    ReplyDelete
  2. Sedap makan biskut tu. Takde laa terkilan sangay x dpt main bowling. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..saba jela..rasa menyesal tak makan banyak2 malam tu haha

      Delete
  3. Dapnye biskut bluberry... enjoy main bowling...teringat2 nak main lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. zura suka yang cornflake tu dapnyaaaaa..tahniah bonda,menang hari tu

      Delete
  4. Enjoy habis..oo adik ke ..tertanya2 gak siapakah lelaki itu..hahaha

    ReplyDelete
  5. haha..adik ler,kan muka lebih kurang tu.memang enjoy.

    ReplyDelete