Coretan pilu dari aku

Kau mengandungkan dia,kau lahirkan dia,tapi tergamak kau bagi kat orang..kenapa kejam sangat?sedangkan kau tahu abi dia sayang dan cuba untuk bangkit demi kalian berdua,allah sungguh saat aku menulis entry ni,air mata tak berhenti menangis..dulu kau penah dipisahkan dengan ibu kandung kau sendiri,tapi kenapa sekarang kau buat kat anak kandung kau benda yang sama?kenapa kau kejam sangat?disaat suami kau tersungkur jatuh,kau lari pada ayah kau,yang sememangnya benci dekat suami kau,dan acap kali ayah kau suruh kau bercerai,akhirnya si suami turut kan semata mata demi kebahgiaan kau,apa selayaknya aku gelar kan kau ya?manusia?atau binatang?binatang pun tak sekeji kau.jika anak tu satu beban,kenapa kau lahirkan?
Allah,terkilannya aku dengan tingkah kau,anak tu amanah yang allah berikan,tapi ini yang kau lakukan..
Tak pela,kau tunaikan la permintaan ayah kau,nak ank berkahwin dengan orang kaya,tidak mahu cucu yang dianggap dari keluarga hina tu,ayah@atuk jenis apa kau ni??ingat balasan allah tu ada,cepat atau lambat,itu je..
Adik,acik rindu kat awk,kakak widad pun sentiasa ingat kat awk,banyak barang mainan dan baju dia belikan untuk adik,kakak widad cakap,nanti jumpa adik,kakak nak bagi sendiri,rupa rupanya,adik dah hilang dari kami.tak sanggup nak bagitau widad perkara sebenar,biarlah menjadi rahsia hingga sampai masa yang sesuai.

Abi tabahlah,bangkit demi anak kau tercinta,
Biar hina dimata orang,jangan hina di Sisi ALLAH.
kami ada dibelakangmu dan akan bantu,kita bangun sama2
demi anakmu..



Sekadar gambar,tiada kena mengena dengan entri photocredit by google

Share:

0 comments